söndag 31 januari 2010



Upptäckte när jag dukade till frukost att helt plötsligt var allt som stod på bordet vitt och beige/brunt. Helt oavsiktligt. Kunde inte låta bli att ta fram kameran för att dokumentera lite och dela med mig av allt kaffelattefärgat.

Fyndade nya bordstabletter på Hemtex häromdagen, (inte de bruna på bilderna) för halva reapriset = 4,50 per styck!!! Det kallar jag fynd. Mycket billigare än så kan det ju inte bli. Passade på att köpa en vaxduk för 25:- också. Hysteriskt billigt. Har tänkt skaffa det ända sedan T var liten men det har liksom inte blivit av. Nu kladdar ju inte tioåringar så mycket men nu har jag ju en vaxduk i alla fall om det skulle behövas någon gång... ;) Känns kul och fräscht så här års med lite nytt i vardagen. Får fota dem också någon dag.

Ute snöar det för fullt! Härligt! Har inte tröttrat på snön än, det får gärna snöa massor i natt! B grillade hamburgare ute till lunch idag :) Lite kallt var det men otroligt mysigt och gott!

Önskar dig en bra vecka!
Kram L :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det såg verkligen stilfullt ut!! Man blev inspirerad, lust att slänga ut en del gammalt porslin och införskaffa nytt i matchande ton! Kul att du är lika förtjust i snö fortfarande :o) Kram C

Anonym sa...

Håller med - det ser jättefint ut! Och dina barn måste vara mer väluppfostrade än mina, det skulle aldrig funka med en sockerskål på bordet här. Eller så har det med åldern att göra :-)

Kram! TW