fredag 5 februari 2010

Tack alla ni som kom ihåg mig på min födelsedag! Alltid lika roligt att höras av. Tänk att jag fortfarande fyller 27... ;)

Sitter och myser vid den sprakande kakelugnen med B efter en god pastamiddag och några glas rött. B var bortrest i morse, men barnen väckte mig på egen hand med sång, paket och pärlplattor på sängen och dessutom hade de fixat frukosten själva! Då blir man varm i modershjärtat :) Bättre kan man nog inte starta en födelsedag.

I morgon blir det mys och melodifestival!
Kram och godnatt, L :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis en dag efterskott Lena. Jag som trodde att du var ett år äldre än mig men du var visst ett år yngre;) haha

Här blir det också Melodifestival ikväll. Ha en bra dag!

Kram Madeleine

Anonym sa...

Hm, minnet var kanske inte det bästa vad gällde gamla nummer, men jag kom i alla fall ihåg att du fyllde 27!!!

Kram, TW