söndag 2 maj 2010




Korgstolarna är på plats på verandan, uppiffade med nya dynor för säsongen. Inte så vanligt att jag köper något rött, oftast brukar det bli vitt eller blått. Men för en gång skull kände jag för rödvitrandiga dynor. Det blev faktiskt riktigt piffigt om jag får säga det själv. Ser fram emot alla ljumma sommarkvällar vi ska sitta där och njuta av solnedgången.

Tack underbara G och H för mysig lunch! Vilket bra initiativ och kul att träffas igen :)

Det är inte så många veckor kvar till midsommar nu...
Önskar dig en bra vecka!
Kram L :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fint!!! :)

Kram! TW

Anonym sa...

Vilka fina bilder du tar och vad fint ni verkar ha det! Kan tänka mig att det blir en och annan mysig kväll på verandan nu framöver på de nya kuddarna! Kul att du valde en annan färg än blå, då du varit "blå" så länge jag kan minnas....