söndag 9 maj 2010

Hemkommen igen från helgens utflykt till sommarstugan. Trots det kalla och blåsiga vädret har vi haft en riktigt mysig helg. Efter lite vårstädning så kurade vi in oss vid brasan med färgpennor, ritblock och tidningar. Det är mysigt att byta miljö ibland. Men borta bra hemma bäst, det är ganska skönt ändå att kunna vrida på kranen och det kommer ut vatten! Och hur romantiskt det än är med utedass, jag vet inte... Man får sig ju ändå en tankeställare och inser hur bra vi har det.

Under tiden A och jag var i stugan var maken och dotter i Göteborg på speedway! Hon fick det i födelsedagspresent. Och B var inte sen att haka på när det var det hon önskade sig... Båda mycket nöjda med helgens utflykt.

Nu håller jag tummarna för att värmen kommer snart!
Varma kramar från L :)

PS lämna gärna en kommentar! Jag blir så nyfiken på vem du är som tassar runt på min blogg :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej vännen!

Så nu har jag gjort mitt morgonbesök hos dig... Det gör jag alltid när jag kommer till jobbet! Det är roligt att läsa vad ni gör och se på dina fina bilder!
Kramar C