söndag 7 juni 2009




Dottern och jag har varit och shoppat idag. Hur mysigt som helst när man börjar kunna springa i affärer tilsammans "på riktigt". T behövde ha skor och en sommartröja till skolavslutningen på fredag, men vi kom hem med allt annat än det... bland annat skorna till A som jag tyckte var helt underbara. Synd bara att de inte fanns i storlek 38...

Nu ska jag ut och plantera ut alla pelargonerna vi köpte till verandan. Hade tänkt köpt vita, men blev övertalad av T att köpa ljusrosa. Kanske tur det så inte allt är vitt här hemma...

Tänk vad fort helgerna flyger fram. Redan måndag i morgon. Ta vara på tiden.
Kram L :)

3 kommentarer:

VITA NYANSER sa...

Tack för din fina kommentar hos mig, det värmer!

Stor kram L-L

Gnistrande snö sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Gnistrande snö sa...

Tack för din gulliga hälsning!

Låter mysigt med shoppingdag tillsammans med dottern. Sådana fina skor skulle jag också kunna tänka mig att ha :-)

Ha en fin dag!

Kram
Katarina