lördag 13 juni 2009


Äntligen klart! Jag har väntat lite med att visa bilden på den lilla bakhallen för vi ska ha upp en liten hylla också innan det är helt färdigt, men nu kan jag inte hålla mig längre... Så här blev det! Jättekul att vi hittade trägolvet under klickgolvet, det gjorde mycket för känslan i rummet. Och jag är så glad att vi hittade "welcome" hos Lena i Aratorp och tänk att den precis fick plats i fönstret.

Regnet hänger i luften och inget är inbokat i agendan för dagen så idag blir det en sittainneochmysaochpyssladag.

Ha en mysig dag!
Kram L :)

2 kommentarer:

Ett hus i vitt sa...

Åh vilken vacker, ren och stilfull hall! Det blev verkligen toppen med golvet, väggarna o ordet i fönstret. Härligt att komma hem till. Ha en fin lördag! Kram, Anette

EN INREDOHOLIC sa...

Hej!! Det här med Feng Shui kurser.. vet inte riktigt vart du bor. Är det runt skåne så kommer jag ha en del under hösten. Annars finns det i göteborg (1År) i Stockholm o i Umeå. Du kan ju börja med min feng shui skola som jag kör på bloggen... Hoppas du fick lite tips, googla på feng shui och gå in på www.addfengshui.se där utbildade jag mig :) Kram Jannice