torsdag 11 juni 2009




Äntligen! Nu slipper vi bruna, skeva dörrar, frusen gurka och mjölkpaket som är som stora isbitar! Och allra bäst är att det finns plats för maten :). Äntligen har vi köpt ett nytt kylskåp! Köket har fått ett nytt ljud, salladen läggs i en låda, flaskor placeras i tjusiga ställ utan att ta plats och det står till och med utanpå hur kallt det är i frysen. Det är inte värstingmodellen med ismaskin och sån't, men hur lyxigt som helst ändå. För oss iallafall. Men så var vi inte särskilt bortskämda innan...

I morgon blir det skolavslutning. Dottern slutar trean. Undrar just om jag klarar mig från att ta fram näsduken innan den blomstertid i år...? Antagligen inte.

Nej, nu ska jag nog ta mig nå't gott ur kylen... ;)
God kväll och kram från mig!
/ L :)

Inga kommentarer: