fredag 22 oktober 2010


T har blivit framröstad som "skolans snällaste"! Gissa om vi är stolta så vi nästan spricker?! Firade med tårta till fredagsfikat hemma. Gulligt var också lillebrors kommentar som var med i aulan; "jag blev så glad så jag nästan började gråta"!

I morse var världen vit! Det var inga större problem med att få upp barnen i morse... ;) Det mesta är borta nu, men norrsidan av garagetaket är fortfarande täckt av snö. Känns riktigt mysigt och vintrigt igen.

Här ska eldas i kakelugn och mysas med god mat och gott vin i kväll. Så skönt med fredagkväll!
Myskramar L :)

1 kommentar:

Anonym sa...

T brås på sin mamma som också var jättesnäll i skolan! (Pappa kanske också var det, men honom kände jag inte då). Så roligt - grattis till T! Och till hela familjen! Och till mig också förresten! ;)

Kram från mig! TW