söndag 3 oktober 2010





Gotland! Har inte varit där sedan jag var liten och Villa villerkulla gjorde det största intrycket. Äntligen blev det dax igen. Förra veckan var jag där med jobbet på en tre dagars studie- och konferensresa. Och nu har jag lovat mig själv att det kommer inte dröja 35 år en gång till innan jag åker dit igen! Vad mysigt det är där! Så mycket historia, fina hus och underbara affärer och matställen. Längtar redan tillbaks.

Helgen har ägnats åt att städa trädgården inför vintern. Lite skönt mörbultad i armarna av allt kånkande och bärande, rosig om kinderna och med äppelpaj i magen och grytan puttrande på spisen så känns det verkligen att nu är hösten här på allvar. Bara att tända ljusen och mysa!

(K; Det vore verkligen kul om du hade möjlighet att komma ner till tjejhelgen! Funderar på om det är min tur att bjuda? Kommer du ihåg?)

Kram L :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad kul med lite bilder från Gotland, låter som ni hade det bra där:)
Själv måste jag också ta mig till Gotland i framtiden...

Ja nu är det verkligen höst men den har sin charm också.

Saknar er alla. Kramar från Madeleine

Anonym sa...

Stämmer vännen, tror minsann det skulle bli hos dig :-). Kram, kram

Anonym sa...

Oj, tänk! Jag kommer ihåg sist du var på Gotland och att du berättade om Villa Villekulla!

Kram! /TW

Anonym sa...

Hej Lena:)

Hoppas allt är bra med er och hälsa alla på kompaniet!

Saknar er alla men trivs toppen på nya jobbet.

Kram Madeleine