söndag 14 mars 2010




Hur mycket jobb kan det vara med ett litet skafferi?! Tur att jag inte visste vad som väntade innan vi drog igång... Fast nu är det ju inte jag som ska klaga eftersom det är min underbare make som har fått kämpa på med slipmaskinen. Han har gjort ett jättejobb och fått det så fint och snart kan vi börja måla :)! Och jag som trodde att jag skulle kunna fixa det själv... "hur svårt kan det va?"
Längtar tills det blir klart, börjar bli lite tradigt att ha all maten och alla maskinerna i köket, och jag som sa att det inte gjorde något om det tog tid, jag tror jag tar tillbaks det... Bilder kommer snart.

I går hade vi ett litet kalas för A och hans kompisar här hemma. Självklart var kameran också med :).

Nu blir det en lugn söndagseftermiddag innan vardagen tar över i morgon igen.
Ha en riktigt skön söndag!
Kram L :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Ser jättemysigt ut! Kram! TW