måndag 7 december 2009



Wow! Mitt hundrade inlägg och alldeles strax räknar jag in 1000 besökare! Och snart är det ett år sedan jag startade min blogg och skrev det allra första trevande inlägget. En anledning att fira lite!

Måste erkänna att jag trodde nog inte att det skulle vara så roligt och beroendeframkallande att börja blogga. Men det ger mig både inspiration och energi. Och jag blir så glad när jag ser att någon lämnat en kommentar eller varit inne och tassat runt och läst på min blogg. Det är kul att få dela med sig av det som är och känns viktigt för mig. Och roligt att själv kunna titta bakåt och se vad vi har gjort och minnas vad vi varit med om.

Även om jag inte hinner skriva varje dag hoppas jag att du vill fortsätta titta in hos mig och min blogg för att läsa om Villa Ingeborg och oss som bor där.

Kram L :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej vännen! Det har blivit ett beroende att gå in och titta på din blogg också.. spännande att se vad du och familjen gör... Så jag väntar alltid med spänd förväntan vad det kommer för fina bilder och text.. kramar från en trogen läsare C

Anonym sa...

..och jag njuter så av dina foton. De är SÅÅÅ vackra. Och så fint komponerade i små grupper.

Kram! TW