torsdag 15 oktober 2009



I kväll har det bakats i Villa Ingeborg :) Barnen fixade till jättemumsiga hallongrottor alldeles själva.

När jag skulle gå och lägga A, 6 år, hittade han en roll-on i badrummet som han luktade på

A: Mmm luktar gott! Luktar som stora tjejer gör
L: Stora tjejer?!? Hur stor är man när man är en stor tjej, som storasyster eller så stor som mamma?
A: Om man går på universitetet
L: På universitetet?!?

Det visade sig att de haft en tjej från universitetet som praoade på dagis förra året som luktade så...

Tack
alla goa vänner för alla fina kommentarer och värmande ord om min blogg och mina foton. Jag blir så glad! Kul att ni tycker om det jag gör :)

Skönt med fredag i morgon. Det ryktas om snö i natt, vi får väl se om världen är vit i morgon bitti när vi vaknar!
Kram L :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha-ha - bara 6 år och redan kolla på universitetstjejer! Vart kommer detta leda tro? :-)

Kram! TW