lördag 10 april 2010

Nu börjar det äntligen hända något i skafferiet! I morse målade vi första vändan :) Skönt när det börjar synas att man gör något. Hade tänkt visa bilder på mästerverket, men jag är inte riktigt kompis med vår nya dator än...

Hoppas du haft en skön påsk! Jag trodde aldrig att vi traditionsenligt skulle kunna sitta ute och äta på påskaftonen. Men det blev ju riktigt fint och härligt så det gick ju alldeles utmärkt! Det var som alltid lika roligt att träffa er alla!

Tack underbara C för en mysig lunch i tisdags! Det gör vi om!

Alldeles strax kommer B hem från affären med fulla kassar, då blir det lördagseftermiddag med tips och pling i rutan och allt som där hör till. Och under tiden blir det bakning i Villa Ingeborg, för i morgon kommer mormor och S och firar att lilla goa T fyller 11 på måndag! Det ska firas!

Mysiga lördagskramar från mig till dig!
/ L :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej min kära vän!

Tack själv för sällskapet i tisdags! Jag gör mer än gärna om det inom snar framtid!! Hoppas att ni får en fin födelsedag idag!

Tycker om dig vännen!
Många många kramar från C